duminică, 28 septembrie 2008

Acesta este inceputul colectiei de bijuterii toamna-iarna. Nu promit ca voi crea numai modele legate de aceste doua anotimpuri, dar promit ca in continuare bijuteriile vor fi unicat sau macar serie limitata. Tocmai m-am intors dintr-o excursie fulger in Bucuresti, unde am cautat magazine care mi-ar putea promova creatiile. As vrea sa felicit toate magazinele care promoveaza creatiile unice sau serie limitata, pentru aceste lucruri fac fiecare clienta sa fie unica. Am spus acest lucru gandindu-ma la un celebru magazin de lucruri inedite (nu am sa ii spun numele, dar e usor sa il identificati), unde se vindeau crecei cu diferite personaje din Simpsons sau alte desene animate. Acest lucru m-ar fi bucurat, dar nu erau altceva decat niste jucarele pentru celular pe care la cumparam de la mare cu 1 leu bucata. Modelele erau scoase si atasate la tortitele de cercei, apoi vandute cu numai 5 ron perechea. Dupa ce ca aratau ingrozitor, ca orice lucru facut in serie in China, in sensul ca le curgea vopseaua, etc doamnele de acolo nici nu au avut bunul simt sa ascunda restul de jucarioare inca netransformate in cercei. Decat asa, mai bine mi se astupa gaurile sau imi pun ata simpla. Pacat, restul magazinului era dragut.
In alta ordine de idei, sper sa va placa micile mele bijuterii si nu stiu despre voi, dar eu imi urez succes, pentru ca vreau sa ma extind: trec la genti si gentute.

Cu drag, Raluca Pinguin

Un comentariu:

squash spunea...

Imi plac bijuteriile tale, sunt vesele si pline de originalitate.