luni, 6 septembrie 2010

M-am trezit de dimineata si aici, in preerie era innorat."Il pleut des cordes", mi-am zis si m-am intors pe partea cealalta. Hmmm...daca nu m-am ridicat din pat, asta e un semn clar ca e toamna. Ma gandeam ca au luat-o inainte reviste glossy cu tendintele, ca toti creatorii s-au grabit, dar nu, e toamna.Mi se parea mie ciudat ca Miss Souris nu se mai duce prin lanul de secara si sta mai mult pe acasa bijuterind, dar am spus ca pur si simplu a obosit. Ma gandeam si la ce am scris ieri despre mini colectia de ceaiur si atunci m-am trezit la realitate: chiar e toamna.  Sigur, acum mi-ar placea sa scriu o compunere dintr-aia ca la scoala, despre cum suna clopotelul (intr-o saptamana, cred, nu?) si despre cum pasarile pleaca, numai ca mie nu mi-au iesit nicodata compunerile. De aceea am ales sa prezint un locket dragut, plin de nori de toamna, dar absolut incantator.


Niciun comentariu: